سرگشته

دوران نهفتگی ...

سرگشته

دوران نهفتگی ...

درباره بلاگ

در آینده پاره ای از توضیحات داده میشود ..

۱۵ شهریور ۹۳ ، ۱۸:۰۸

بالانس!

آسمان و دیدینش را دوست دارم!

نقشه ی کره ی زمین را دوست دارم!

از اینکه روزی شوق پرواز داشتم را دوست دارم!

حس و حال سفر به مشهد با هواپیما و دیدن دنیا از اون بالا رو دوست دارم!

نشستن گوشه ای از صحن جامع و نگاه کردن به اطراف و آدمها را دوست دارم!

علی را دوست دارم!

آدم هایی مثل چمران را دوست دارم!

فعالیت سلول سرطانی را هم دوست دارم!

گریه به حال خود را دوست دارم!

رفتن به جمعی دوستانه و بچگانه لذت بردن را دوست دارم!

وجود دوستی ک به من عتاب میکند را دوست دارم!

رفتن به بلندای کوه و نگریستن به آدما رو دوس دارم!
رفتن به قبرستان و دیدن غسال خانه را دوست دارم!
:: 
::
کلا از چیزایی که وقتی بهشون فکر میکنم یا انجامشون میدم و باعث میشه که از "بهترین بودن یا بدترین بودن" جلوگیری کنه رو دوست دارم!
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۱۵

نظرات  (۱)

جز این نیست که زندگی تماما حب و بغضه
چرایی اش هم خیلی جالبه!!!


پاسخ:
کو؟،ایجا؟
غرور و یأس!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">