سرگشته

دوران نهفتگی ...

سرگشته

دوران نهفتگی ...

درباره بلاگ

در آینده پاره ای از توضیحات داده میشود ..

هی تو که...!؛
دانشجوی پزشکی ترم چار!
فوق تخصصی تز نده!

حالمو بهم میزنی!
میفهمی؟!
+
اگه خوب بودن اینه
اگه آرامش اینه
اگه زندگی اینه
اگه بزرگی به اینه
اگه عزت من...

من میخوام بد باشم...
عاقا حال میکنم زجر میکشم...
من ی طور دیگه ش رو میخوام...
آقا ما کوچیک...
نمیخواد به من احترام بذاری...
+
اگه کوچک ترین کارگاه؛
ضعیف ترین ماشین سنگین؛
کوچکترین خونه تو دورافتاده ترین نقطه ی شهر؛
هم داشته باشی،بهتره اینه که بهتریناشو شریک باشی و به دنبال امضای طرف دیگر...

یعنی کشتن اراده و اختیار

حتی بهترین هم باشد!
حتی یک هزارم دانگ!
+
اراده بر مختار بودن مان کرد
اختیار مان اراده اش...
حق...
_______________________________________________________________
 
من + دل + عقده + کاردک + دعوا...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۰۹

نظرات  (۱)

۱۹ آذر ۹۳ ، ۱۶:۲۴ ابی اسمانی
اوه اوه!
اعصابم نداریا!
کربلا دعاکو..
پاسخ:
اوه اوه!
چه خارجی!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">