سرگشته

دوران نهفتگی ...

سرگشته

دوران نهفتگی ...

درباره بلاگ

در آینده پاره ای از توضیحات داده میشود ..

۱۶ شهریور ۹۳ ، ۱۷:۰۳

ارزش های نا به من!

شاید بیشترین دلیل عدم انجام یا پاسخ امر شیرین لبخند،تلاش برای انجام و نگه داشتن امر بسیار شیرین تر دل شکستگی ام بوده است!

همچنین

شرمنده از اینکه انسان هستم و "ان للقلوب اقبالا و ادبارا"!

شرمنده از اینکه وقتی بعد از چندی و اندی دیدمت انگار زیاد پدیده ی مهمی اتفاق نیفتاد!

شرمنده از اینکه  یکسال هم نبینمت و نیام پیشت آب از آب خاطرم هم تکون نمیخوره!

و

واقعا ببخشید از اینکه ارزش اطرافیان به نسبتشان و سابقه شان نیست!

وقعا ببخشید از اینکه منتی سر کسی ندارم!

واقعا ببخشید از اینکه میخوام حال خوبمو نگهدارم!

واقعا ببخشید از اینکه ترحم کردن بلد نیستم!

همچنین

ببخش از اینکه چیزای خوبی رو که تو داشتی و داریو من ندارم!

بخش از اینکه تو فهمیدی و من نفهمیدم هنوز!

ببخش از اینکه دلیلاتو فقط خودت میفهمی و فقط واسه خودته!

ببخش از اینکه نمیتونم با تو هم مسیر باشم!

ببخش از اینکه بهشت رو نمیتونم ندیده بخرم!

ببخش که بهت گفتم کوو ؟؟؟؟!

ببخش از اینکه جایی واست ندارم!

ببخش از اینکه مثل کسی نیستم!

ببخش از اینکه میخوام راحت باشم!

ببخش از اینکه میخوام تو چیزی که دوس دارم محو بشم و بگم شما؟؟؟!

ببخش از اینکه تحمل ندارم! 

ببخش از اینکه تو کَبَد  هستم 

ببخش از اینکه قرار نیس همیشه تو اینجا بمونم!

ببخش از اینکه دوباره نمیتونم زندگی رو تجربه کنم!

ببخش که نمیتونم سیب زمینی باشم!

ببخش که بهت میگم آقا خره!

ببخش که دوستی رو تو جایی بیشتر از پنج،شیش inch میخوام!

ببخش که آدمای مثل همو دوس ندارم!

ببخش که بعضی وقتا پوزم تو همه!

ببخش از اینکه از این به بعد نمیتونم رفاقتی کاریو بکنم!

ببخش از اینکه غدای خوب گیرم نیاد نمیمیرم!

"ببخش از اینکه به خاطر بعضی نا پختگی هات و اعتماد من هنوز دارم درد میکشم!"

________________________________________________________________________


_شرمنده از اینکه حرفا رو به صد تا زبون زدم ! و از کلمات تکراری و خسته کننده استفاده کردم!(ببخش از اینکه همیشه روحی تو حرفام نیس!)

_شوخی نداریم که!

_*این متن کم وزیاد میشه احتمالا.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۱۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">